Serwis Transakcyjny Generali Investments TFI
Serwis umożliwia dostęp do Twoich inwestycji oraz składanie zleceń gdziekolwiek jesteś
Zacznij inwestować
Generali Kapitał pod Ochroną
Zadbaj o swoją emeryturę
Bez opłat:
Bez opłat:
Minimalna wysokość wpłaty:
już od 100 zł
Minimalna wysokość wpłaty:
już od 5 000 PLN
Pierwsza i kolejna wpłata:
min. 100 zł
System krok po kroku poprowadzi Cię przez zakup
Często zadawane pytania
Kiedy wpłacone środki będą widoczne na moim koncie?
Realizacja zlecenia odbywa się zgodnie z terminami wskazanymi w Prospektach Funduszy Inwestycyjnych. Środki będą widoczne w Serwisie w następnym dniu roboczym po realizacji zlecenia.
Gdzie znajdę informacje o oczekujących i zrealizowanych zleceniach?
Zlecenia oczekujące na realizację będą widoczne w lewym menu, w zakładce 'Zlecenia oczekujące'.
Wszystkie zrealizowane zlecenia znajdziesz w zakładce 'Historia transakcji' oraz w Szczegółach każdego rejestru.
Posiadam już inwestycje w Generali Investments TFI. Kiedy będą one widoczne na moim koncie?
Nasz system najczęściej od razu wiąże Twoje konto z posiadanymi przez Ciebie produktami. Może się jednak zdarzyć, że ta operacja potrwa dłużej.
Jeśli w ciągu 2 dni roboczych od pierwszego zalogowania nie zobaczysz informacji o swoich inwestycjach, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 22 431 52 28.
|