1701285046210
Serwis Transakcyjny Generali Investments TFI
Serwis umożliwia dostęp do Twoich inwestycji oraz składanie zleceń gdziekolwiek jesteś
 
 
Zacznij inwestować
Bez opłat
za obsługę
za nabycia i odkupienia
za zamiany i konwersje

Minimalna wysokość wpłaty: już od 100 zł
System krok po kroku
poprowadzi Cię przez zakup
 
Często zadawane pytania
Kiedy wpłacone środki będą widoczne na moim koncie?
Realizacja zlecenia odbywa się zgodnie z terminami wskazanymi w Prospektach Funduszy Inwestycyjnych. Środki będą widoczne w Serwisie w następnym dniu roboczym po realizacji zlecenia.
 
Gdzie znajdę informacje o oczekujących i zrealizowanych zleceniach?
Zlecenia oczekujące na realizację będą widoczne w lewym menu, w zakładce 'Zlecenia oczekujące'.
Wszystkie zrealizowane zlecenia znajdziesz w zakładce 'Historia transakcji' oraz w Szczegółach każdego rejestru.
 
Posiadam już inwestycje w Generali Investments TFI. Kiedy będą one widoczne na moim koncie?
Nasz system najczęściej od razu wiąże Twoje konto z posiadanymi przez Ciebie produktami. Może się jednak zdarzyć, że ta operacja potrwa dłużej.
Jeśli w ciągu 2 dni roboczych od pierwszego zalogowania nie zobaczysz informacji o swoich inwestycjach, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 22 431 52 28.

 

Aktualności
Prognozy inwestycyjne w 2023 roku

Sprawdź prognozy przygotowane
przez zarządzających Generali Investments.

 

Przegląd tygodnia

Sprawdź, najważniejsze informacje

o rynkach finansowych.

 


 

ver. 4.66Copyright 2023 Generali Investments All rights reserved