| 
         
 
		Serwis Transakcyjny Generali Investments TFI 
	
		Serwis umożliwia dostęp do Twoich inwestycji oraz składanie zleceń gdziekolwiek jesteś 
	
			Zacznij inwestować 
		
			Generali Kapitał pod Ochroną 
		
					Bez opłat: 
				
 
 
			Minimalna wysokość wpłaty: 
		już od 100 zł 
			Minimalna wysokość wpłaty: 
		
		
	już od 5 000 PLN 
 System krok po kroku poprowadzi Cię przez zakup 
			Często zadawane pytania 
		
			Kiedy wpłacone środki będą widoczne na moim koncie? 
		
			Realizacja zlecenia odbywa się zgodnie z terminami wskazanymi w Prospektach Funduszy Inwestycyjnych. Środki będą widoczne w Serwisie w następnym dniu roboczym po realizacji zlecenia. 
		
			Gdzie znajdę informacje o oczekujących i zrealizowanych zleceniach? 
		
			Zlecenia oczekujące na realizację będą widoczne w lewym menu, w zakładce 'Zlecenia oczekujące'. 
		
			Wszystkie zrealizowane zlecenia znajdziesz w zakładce 'Historia transakcji' oraz w Szczegółach każdego rejestru. 
		
			Posiadam już inwestycje w Generali Investments TFI. Kiedy będą one widoczne na moim koncie? 
		
			Nasz system najczęściej od razu wiąże Twoje konto z posiadanymi przez Ciebie produktami. Może się jednak zdarzyć, że ta operacja potrwa dłużej. 
		
			Jeśli w ciągu 2 dni roboczych od pierwszego zalogowania nie zobaczysz informacji o swoich inwestycjach, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 22 431 52 28. 
	
  |