Serwis Transakcyjny Generali Investments TFI
Serwis umożliwia dostęp do Twoich inwestycji oraz składanie zleceń gdziekolwiek jesteś
Często zadawane pytania
Kiedy wpłacone środki będą widoczne na moim koncie?
Realizacja zlecenia odbywa się zgodnie z terminami wskazanymi w Prospektach Funduszy Inwestycyjnych. Środki będą widoczne w Serwisie w następnym dniu roboczym po realizacji zlecenia.
Gdzie znajdę informacje o oczekujących i zrealizowanych zleceniach?
Zlecenia oczekujące na realizację będą widoczne w lewym menu, w zakładce 'Zlecenia oczekujące'.
Wszystkie zrealizowane zlecenia znajdziesz w zakładce 'Historia transakcji' oraz w Szczegółach każdego rejestru.
Posiadam już inwestycje w Generali Investments TFI. Kiedy będą one widoczne na moim koncie?
Nasz system najczęściej od razu wiąże Twoje konto z posiadanymi przez Ciebie produktami. Może się jednak zdarzyć, że ta operacja potrwa dłużej.
Jeśli w ciągu 2 dni roboczych od pierwszego zalogowania nie zobaczysz informacji o swoich inwestycjach, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 22 431 52 28.
|