1634592243865
1. Co to jest Serwis Transakcyjny?
2. Czy korzystanie z Serwisu Transakcyjnego wiąże się z jakimiś opłatami?
3. Kto może zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
4. W jaki sposób mogę zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
5. Czy na swój adres e-mail otrzymam potwierdzenie wypełnienia formularza rejestracyjnego?
6. W jakim czasie od rejestracji powinienem wpłacić środki na konto subfunduszu?
7. Wybrałem rejestrację z jednoczesną wpłatą do subfunduszu. Co się stanie jeśli pierwszą wpłatę zrealizuję z innego rachunku niż podany podczas rejestracji?
8. Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
9. Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
10. Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
11. Jak aktywować dostęp do konta w Serwisie Transakcyjnym?
12. Jak długo ważny jest link aktywacyjny?
13. Jak aktywować dostęp do Serwisu Transakcyjnego, gdy link aktywacyjny wygasł?
14. Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
15. Czy mogę zmienić identyfikator i hasło na bardziej przyjazne i łatwiejsze do zapamiętania?
16. Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
17. W jakiej formie będą mi dostarczane kody jednorazowe do autoryzacji zleceń?
18. Co mam zrobić, gdy wpiszę błędny kod jednorazowy?
19. Kod SMS otrzymałem z opóźnieniem? Jaka może być tego przyczyna?
20. Nie otrzymałem kodu SMS. Co mam zrobić?
21. Jak mogę kupić jednostki subfunduszu?
22. W jaki sposób mogę dokonać wpłaty z tytułu zakupu wybranego subfunduszu?
23. Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
24. Jak mogę złożyć zlecenie zamiany lub konwersji?
25. Czy będę dostawać potwierdzenia zlecanych przeze mnie transakcji?
26. Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń transakcji?
27. W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywania potwierdzeń na elektroniczne?
28. Czy mogę wycofać zlecenie już autoryzowane jednorazowym kodem?
29. Co umożliwia mi opcja „Lista zleceń oczekujących na autoryzację”?
30. Gdzie znajdę informacje na temat transakcji, która została wykonana?
31. Czy mogę otworzyć IKE lub IKZE przez Internet?
32. Czy w Serwisie Transakcyjnym mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?
33. Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
34. Jak mogę zmienić swoje dane?
35. Co to jest ankieta adekwatności i dlaczego jestem proszony o jej wypełnienie?
36. Co pokazuje wynik ankiety i opis profilu inwestora??
37. Chcę kupić fundusz akcyjny, a mam profil konserwatywny. Dlaczego nie jest to fundusz rekomendowany dla mnie?
38. Otrzymałem negatywny wynik ankiety. Co to oznacza?
39. Mój profil inwestora jest negatywny. Co to oznacza?
40. Chciałbym korzystać z Serwisu Transakcyjnego razem z żoną. Czy jest to możliwe?
41. Czy z Serwisu Transakcyjnego może korzystać również mój pełnomocnik?
42. W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?
43. W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
44. Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
45. Jak chronić komputer przed złośliwym oprogramowaniem?
Aktualności
Typy inwestycyjne

Sprawdź jakie fundusze mają największy potencjał zysku
i w co warto inwestować!

 


 

Nasze konta emerytalne na 5!
Sprawdź naszą ofertę
 

Nowy subfundusz w naszej ofercie

Uruchomiliśmy subfundusz uwzględniający
czynniki ESG

 

ver. 4.48Copyright 2021 Generali Investments All rights reserved